FİLM ZAMANI

Merhaba canlar. Herkese güzel ve keyifli bir hafta diliyorum . Yeni filmlerle geldim.

Zaman Yolcusunun Karısı bir roman uygulaması. Audrey Nıffenegger adlı Amerikalı bir yazar tarafından kaleme alınmış bir aşk romanı. Genetik bir bozukluk sonucu zamanda yolculuk yapabilen bir adamın ve ona aşık olan kadının hikayesini anlatıyor, konu ilgi çekici ama film çok iyi değil bence. Eric Bana ve Rachel McAdams başrollerde...Tv'de rastladım Bir Erkek 10 Günde Nasıl Kaybedilir adlı filme. Hoşça vakit geçirmek için eğlenceli bir seyirlik. Gerçekten de bir insan nasıl delirtilir sorusunun cevabı gibi:-)
Pazar sabası tesadüfen TRT'de rasladım Sinema Bir Mucizedir'e. Nasıl tatlı, nasıl güzel bir film. Olaylar Gaziantep'de, 1950 yılında geçiyor ve küçük Ümit'in gözünden o devri ve aşkı ve sinemaları anlatıyor.Woody Allen'den her zamanki filmleri tadında bir kara komedi. Kim Kiminle Nerede?

Yorumlar

  1. film uzun zamandır dolapta bekliyor izlenmeyi hadi bakalım zeynep ha gayret:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

GİRESUN PASTASI

BEYAZ LAHANA DİBLESİ

ERSAL PASTACILIK DÜNYASI