SORULAR 2

   Şikayet etmek gibi olmasın kar, buz işlerinden yoruldum. Bu cümleyi kurduktan sonra, tabi aslında şöyle, böyle de olabilirdi, ya aslında güzel de şusu zor,  vs. vs. gibi cümleleri kafamda kurarken buldum kendimi. Oysa sadece insan olarak bi durumdan sıkıldığımızı yazmaktı niyetim. Kendime nasıl bi otosansür uyguluyorsam ya da neleri açıklamak zorunda hissediyorsam vazgeçtim şimdi, sadece sıkıldım, bu da insan olarak en tabi hakkım sanırım,beyanımdır.
  
   Efenim sorulara geri dönersek, bakalım ikincisi neymiş: Kalbini kazanmanın beş yolu.
  
   1: Kıymet bilmek
   2: Düşünüldüğümü hissetmek
   3: Mümkünse çok sıkmamak, ısrarcı olmamak:)
   5: Arada kendi haline bırakmak
   6: Gez de her yere gelirim:)

   Çok da zor bir insan sayılmam yani, ya da bana öyle geliyor.

   Okulda çok güzel filmle izledim, onları da yazacağım bir ara, söz verdim kendime unutmayayım. Şubat ayı benim için kıymetli bir ay, oğlum,eşim, kardeşim, babam ve sevdiğim bir çok insan bu ay da doğdu. Kişisel olarak güzel günler geçirdim. Göktuğ efeninin ısmarladığı Süper  Mario pastalarını yapmak belimi bükse de çok keyifliydi, onun mutlu yüzünü görmek çok keyif verici. Ama bi beş yıl Mario görmek istemiyorum mümkünse:) Aşağıdaki çizim kıymetli, benim için yapılmış en güzel şeylerden. Bir elinde kalp bir elinde yiyecek taşıyan anne. Yapan elleri öpüyorum. Kendi minik olsa da yüreği kocaman, sevgi dolu. İyilik dolu günler diliyorum, hayırlı geceler efenim.


Yorumlar

  1. Adsız2/16/2017

    Daha iyi anlataamzdi sanırım anneisni :))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

GİRESUN PASTASI

BEYAZ LAHANA DİBLESİ

ERSAL PASTACILIK DÜNYASI