CEBİMDE KELİMELER / SORU 3

     Üçüncü soru: Yedi yaş pantolonunu bulsak cebinden ne çıkar?  Pantolon diyence, çocukluğumdan aklımda kalan tek  pantolonum kırmızı örme olan. Çok severdim. Annem birine ördürmüştü, bilekleri lastik örgüydü, sıcacık tutardı. Ama cepleri yoktu:) Cep deyince aklıma o yaşta önlük cebi geliyor, onda da şeker olurdu, bir de renkli Arı Maya'lı silgi, ha bi de mendil, ütülü, kumaş olanlardan. O zamanlar mendil şartı vardı okullarda, kolalı önlük yakası, kumaş mendil. Şimdi var mı bilmiyorum. Bol da çikolatalı gofret olurdu önlük cebimde, çünkü babamın meşhur kaş kaldırma hareketini yapabiliyordum ve büyük sınıflardan babamın öğrencileri bana kaşlarımı öyle yapma şartıyla gofret hediye ederlerdi. Önce sol kaş havaya, sert bi bakış, sonra sola eşlik eden sağ kaşın havaya kalkması ve şov biter. Cep harçlığı da olası şeylerden zira okul çıkışı dondurma, renkli macun aldığımı hatırlıyorum. Oyuncak var mıydı, sanmıyorum. Gerisini çok da hatırlamıyorum, verimli bir yazı olmadı bu sefer:) Şimdi de ceplerimde öyle çok şey taşımam, çanta bağımlılığı var bende, yolda görseniz taşınıyorum sanırsınız. Tek çanta asla yetmez en az iki ya da üç. Son birkaç yıldır ceplerimde taş ve yaprak taşıyorum, o da Göktuğ efeninin kendi ceplerinde taşımak istemeyip bana itelediği koleksiyon parçaları:) Diğer soruda buluşmak üzere efenim, iyi geceler ya da iyi sabahlar, mırrr kalın, isterseniz yarın görüşürüz...

    Fotodaki tosarık benim:) o eteği de çok severdim. ( Kilimli spor salonu )

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

GİRESUN PASTASI

BEYAZ LAHANA DİBLESİ

ERSAL PASTACILIK DÜNYASI