İZLEDİM, BEĞENDİM, TAVSİYE EDERİM...



Çok keyif alarak izlediğim bir film Yi Yi. Bir aileyi, aile fertlerinin pişmanlıklarını, kendini aramayı anlatan insan hallerine dair izlenesi bir film. Tayvan-Japon ortak yapımı.


-Baba, senin gördüğünü ben göremem. Benim gördüğümü de sen göremezsin. O halde, senin ne gördüğünü, nasıl bilebilirim?
 -Güzel soru, bunu hiç düşünmemiştim. İşte bu yüzden kameraya ihtiyacımız var. İster misin peki?

 -Baba, gerçeğin sadece yarısını mı bilebiliriz?
 -Ne, anlamadım?
 -Sadece önünü görebilirim, arkadakini göremem. Böylece gerçeğin sadece yarısını bilirim, değil mi? 
















Noodle üzerine, Japon yemek kültürü üzerine çok eğlenceli bir komedi filmi, çok sevdim:)



















Çok içime oturdu film, sonu öyle olmasaydı of of...
you tube dan müzik dinlerken  Mozart'ın Raquiem adlı parçasına rastlayıp aşık olan sorunlu, uzlaşmaz Katrina'nın hayatı, acı ama güzel bir film.





















20 kısa filmden oluşan Paris övgüsü. Çok keyifli, her filmi ayrı sevdim, her yönetmen kendi tarzını ortaya çıkarmış ama film tek bir bütün olmuş akıyor.




















Listeye bir de anime ekleyeyim. Çizimi güzel, öykü güzel akıyor, izlenesi bir anime film, anime candır:)




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

GİRESUN PASTASI

BEYAZ LAHANA DİBLESİ

ERSAL PASTACILIK DÜNYASI