KARAYİP'TE KORSANLAR

Merhaba canlar. Karayip Korsanları'nın dördüncüsünü de izledim çok şükür, ama de ki ne buldun, hiçbişi:) Bi deniz kızları sahnesi güzeldi, gerisi bildiğin ortam. Bi de artık 3D film izlememeye karar verdim, gözlerim mahvoluyor, ayrıca hiçbir numarası yok ve filmi dublajlı izlemek zorunda kalıyoruz, en azından burda öyle.
Çok Filim Hareketler Bunlar'ı da dün akşam izledim, film denebilir mi, sanmıyorum ama en azından çekimleri, seti ve kamera hareketleri çoğu filmden iyiydi. Bir de bisikletli bölüme bayıldım, en çok güldüğüm sahne orası oldu bir de fragman bölümü güzeldi.

Yorumlar

  1. Merhaba :)

    Bloga bir süre ara vermiştim yasaklardan dolayı..Bu nedenle uzak kaldım...Artık size çok yakın olduğuma göre bir ara görüşebilir miyiz :)

    Sevgiyle kalın

    YanıtlaSil
  2. 3üncü filmden sonra böyle bi 4üncü film ayıp olmuş bence. 3 boyutta çok gereksizdi ya sadece altyazılar ve ağaç dalları boyut kazanmıştı resmen.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

GİRESUN PASTASI

BEYAZ LAHANA DİBLESİ

ERSAL PASTACILIK DÜNYASI