SİNOP GEZİSİ

Merhaba canlar. Eşimin işi dolayısıyla Sinop'a gittik.Çok şirin bir il Sinop, gezdik, gördük fotoğrafları paylaşmaya gedi sıra:) Yağmur ve soğuk karşıladı bizi, oysa yazlık giysilerle gitmiştik, hafiften donduk ama güzeldi. Aşağıdaki fotoğraflar Pervane Medresesi ve içindeki çarşının fotoğrafları. Burada Sinop Halk Eğitim Merkezi'nin sergi ve satış yeri ve hediyelik eşya satan mağazalar var. Sinoplu hanımların el emekleri sergileniyor. Sinop Sosrasında ise yörenin cevizli mantısını yiyebilirsiniz.
   

Yorumlar

  1. hARİKA YERLER CANIM...

    YanıtlaSil
  2. Benim köyüme gitmişsin :) güzeldir bizim oralar..

    YanıtlaSil
  3. çok güzel yerlermiş canım. paylaşımın için teşekkürler.gezmek görmek çok güzel bende çarşamba günü yıllık izne ayrılıyorum ve balıkesir ,çanakkale ve edirne gezisine gidiyorum.sonrasında da urfa gezisi bol bol gezmek niyetim ama havalarda bozuldu ne olacak bakalım sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Neslihan'cığım, bu haftasonu bilgisayarı hiç açmadığımdan yorumunu çok geç gördüm. Salı buluşabiliriz,senden haber bekliyorum.Sevgiler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

GİRESUN PASTASI

BEYAZ LAHANA DİBLESİ

ERSAL PASTACILIK DÜNYASI