30 Temmuz 2008 Çarşamba

BİR FİLMİ BEKLERKEN:-(


Çok uzun zamandır bekliyorum Batman'ın yeni filmini,hem de dört gözle ama tüm Türkiye'de gösterimde olmasına rağmen buraya hala gelmedi:-( umuyorum bu hafta gelecek,bakalım.ama siz mutlaka gidin derim arkadaşlar,yani Batman severseniz:-)
Bugün çok kayda değer birşey olmadı henüz,rutin bir gün,akşamdan da yemek yapmadım,aslında yaptım da çok kayda değer bulmadım:-)annem pazı getirmişti,mıhlamasını yaptım.Hava çok kapalı,sonbahar gibi aynı,biz de iş arkadaşımla ( meryem olur kendileri ) havaya uygun müzikler dinleyip mesai saatinin bitmesini bekliyoruz:-)Böyle hüzünlü günlerde favori parçamız Sil Baştan filminin şarkısı Beck'in söylediği Everybody's got to learn sometime...Nefis bir parçadır,hem filmi hem şarkıyı hararetle tavsiye ederim. Ben şimdi Penguen okumaya gidiyorum,biraz keyifleneyim,yarın da Uykusuz günü:-) Nasıl çalışıyorsun sen!? diyeksiniz ama valla her zaman böyle değil:-)

4 yorum:

  1. merhaba neslihan pazı mıhlaması nasıl bişey merak ettim..geçen gün linklere eklemeye çalışırken elektrikler gitti saatlerce gelmedi.şimdi ekleyeceğim..çok çok selamlar(kardeşim başımda geyik yaparken aklısıra beni sinir ederken anca bu kadar yazabildim:)

    YanıtlaSil
  2. günaydın canım,pazı mıhlaması(aslında burda pezik deriz kibar olsun diye pazı yazdım:-) çok kolay bi yemek.jülyen doğranmış bol soğanı soteliyoruz,sotelerken 1 tatlı kaşığı şeker de eklersen daha güzel oluyor,doğranmış pazıları ekliyoruz ve soteliyoruz.aslında annem pazıları haşlayıp kavuruyor ama ben çiğden yapınca daha güzel diye düşünüyorum,hem vitaminlerde kaybolmuyor.bi de tam pişerken bir yumurta kırıyorsun,yumurtayı çok dağıtmadan pişiriyorsun ama ben yumurtayı böyle sevmediğim için sade pişiriyorum.bol karabiber ve az tuz.çok lezzetli oluyor.eklediğin için teşekkür ederim canım,okunduğunu bilmek güzel.kardeşe de selamlar:-)sevgilerimle,öpüyorum...

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Neslihan,
    Yarın güzel bir pazar gezmesi yap, benim gözlerimle de bakın olur mu? (Sizin oralarda pazara hala yabani otlar gelir mi bu ara? Gelirse neler var bildirmen mümkün olur mu? Çok teşekkürler.)

    YanıtlaSil
  4. neslihancığım teşekkür ederim anlatımı bile müthiş bişi ay görüntüsü tadı kimbilir nasıl güzeldir.sevgilerimle canımcım..denemeliyim en kısa zamanda

    YanıtlaSil