İLK ŞEKER HAMURU PASTAM

Özlem sona erdi:) Yemek bloglarını takip etme işlerine başladığımdan beri hep merak etmiş, yapmak istemiştim ama malzemelerini bulamamıştım, hazırı vardı ama pek içimi açmadı, sonunda istediğim tarif karşıma sevgili Ayşe Yaman'ın blogunda çıktı. Çok kolay ve pratik bir tarif, mutlaka deneyin derim, sonuç süper:) Pandispanya ve krema tarifini ise Sevgili Müge Hüner'in blogu Hünerli Bayanlar dan aldım, onlar da nefis tarifler, çok pratik, deneyiniz efenim. Tariflere geçmeden önce pastamın fotosunu yayınlayayım:)) Pastayı Babalar Günü için eşime yaptım, "burada" yayınlamıştım :)
Tariflere gelince; Şeker hamuru tarifi için "buraya", pandispanya tarifi için "buraya" ve krema tarifi için "buraya" tıklayınız. Kolay gelsin ve afiyet olsun:)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

BEYAZ LAHANA DİBLESİ

GİRESUN PASTASI

ERSAL PASTACILIK DÜNYASI