NUH TUFAN-İBRAHİM KURBAN


İtiraf etmeliyim ki bu şahsı tv' de görüp -bu da ne yav- dediğim, kendisine hafif gıcık olmuşluğum da vardı. Programına Alper Canıgüz'ü davet etmişti ve evinin salonunda oturuyormuş gibi bir haleti ruhiye içinde muhabbet ediyordu. Velhasıl o an sevmemiştim kendisini, kanal değiştirildi hemen.
Sonra baktım bloglarda, degilerde bahsi çok geçiyor bir bakayım dedim, Afilli Filintalar'ı buldum sonra, sonra yazdıklarını sevdim. Bu ay da onun kitabını okuyalım dedik kulüpte.
Dün bitirdim Dublörün Dilemma'yı ve çok sevdim, çok beğendim, hikaye anlatışı çok zekice, isimlere bayıldım, işaretledim adı geçen yazar, kitap, resim, film ne varsa bakıcam:-)
Ha okumasam ölür müydüm, yok, ama şiddetle tavsiye ederim...
Bir ara Korkma Ben Varım'ı da okumak lazım...


Yorumlar

  1. yorumlarımı bayrama saklıyorum şeker, eğlenceli diyeceğim şimdilik, kalanı sonra:)

    YanıtlaSil
  2. Haftasonu bu kitapları almaya karar verdim. Kapak tasarım da çok hoş

    YanıtlaSil
  3. http://belguzar anne.blogspot.com9/09/2010

    merhaba hayırlı bayramlar

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

GİRESUN PASTASI

BEYAZ LAHANA DİBLESİ

ERSAL PASTACILIK DÜNYASI