YİYELİM, GÜZELLEŞELİM:-)

Merhaba canlar. Dün akşam misafirlerim vardı, keyifli bir akşam geçirdik. Kabaklı böreği yapma fırsatı da buldum, harika bir tarif, tavsiye ederim. Sevgili Pelin'e ( Pelinin Pastanesi ) tekrar çok teşekkürler:-) Tatlı da yapmıştım ama onu fotolamayı unutmuşum:-)

KABAK BÖREĞİ ( tarif için tıklayınız. ) GALETA UNLU POĞAÇA ( Tarif için tıklayınız. )
( Geçenlerde yaptığım poğaça hamurundan kalan parçayı buzluğa atmıştım, çok pratik oldu:-)KISIR
Havuç, kırmızı biber, marul ve yeşil soğan doğradım. Biber ve domates salçası ile soğanları yağda kavurdum ve önceden şişirdiğim bulgura ekledim. Kırmızı biber, karabiber, tatlı kırmızı biber, sumak, tuz ve bol limonla harmanladım. Yeşillikleri ekledim ve domateslerle servise hazırladım.MISIR YARMALI PANCAR DOLMASI
( Kayınvalidem sardı dolmaları saolsun, nefis olmuştu. )YOĞURTLU KURUTULMUŞ SEBZE

Yorumlar

  1. Hepsi çok güzel gözüküyor da... Sanırım pancar dolmasının yeri başka... Selam ve sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. hepsi bir harika olmuş ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  3. Canım artık sayfana girip yorum yazamıyorum..Anında bilgisayarım kilitleniyor..Bu yüzden sık sık gelemiyorum tatlım..


    Yapılanların hepsi şahane,şahane,şahane..Dolmalara akıp durdum habire..))Ellerinize sağlık canım benim..Öpüyorum ve sevgilerimi gönderiyorum..

    YanıtlaSil
  4. Ellerine sağlık.Hepsi de çok güzel olmuş. Yiğeninin yanaklarından ısırık alıp öyle gidiyorum.
    Sevgiler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

GİRESUN PASTASI

BEYAZ LAHANA DİBLESİ

ERSAL PASTACILIK DÜNYASI