KİTAP KULÜBÜ İFTARI:)

Kulübümüz bu ay ki toplantısını Eylül'e erteledi ama görüşmeden de olmaz dedik birlikte iftar yaptık, hazır toplanmışken bir de bayram hediyeleşmesi yapalım dedik bana sevgili Hülya çıktı ben de ona Agatha Chrıstıe'nin On Küçük Zenci adlı kitabını aldım, yazarın benim en sevdiğim kitabıdır.

Yakın zamanda kulübümüze ek bir de çocuk kulübümüz olacak:) Zira, zaten 4 yaşında çocuğu olan iki annemiz vardı İrem ve Bahar. Sonra sırasıyla yeni anneler geldi:) Emine'nin bebesi Ağustosun 16'sında 1 yaşına giriyor, Asiye'nin bebesi 9 ayını bitirdi, benim ufaklık 6 ayını, Özgür'ün bebesinin kırkı çıktı ve Elif ikiz bebek bekliyor:) Bir ara hamileler kulübü gibiydik, şimdi anneler kulübüyüz:)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

GİRESUN PASTASI

BEYAZ LAHANA DİBLESİ

ERSAL PASTACILIK DÜNYASI